مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-03ورزشي

تدوین دوره های آموزشی جامعه ورزشی خراسان جنوبی 


تدوین دوره های آموزشی مورد نیاز جامعه هدف ورزشی خراسان جنوبی از جمله مهم ترین تصمیماتی بود که در دیدار رؤسای جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان استان مطرح شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی تدوین دوره های آموزشی مورد نیاز جامعه هدف ورزشی خراسان جنوبی از جمله مهم ترین تصمیماتی بود که در دیدار رؤسای جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان استان مطرح شد.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل وزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به طرح ها و برنامه های این نهاد، اظهار کرد: سمن ها در حوزه آموزش های پیش از ازدواج و کارآفرینی ورود پیدا کرده اند و جهاددانشگاهی نیز این آمادگی را دارد که به همکاری تخصصی با این سمن ها بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تمایل داریم با مجموعه اداره کل ورزش و جوانان برنامه های مشترک بیشتری داشته باشیم، ادامه داد: همکاری برای طرح ریزی برنامه های اوقات فراغت از هدف گذاری های ماست.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این نهاد با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه هدف دوره های باکیفیتی تعریف شده است، تصریح کرد: آماده هر نوع همکاری با اداره کل ورزش و جوانان برای تدوین دوره های آموزشی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دوره های آموزشی جامعه ورزشی خراسان جنوبی 

تدوین دوره های آموزشی جامعه ورزشی خراسان جنوبی